Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 NPC NPD direktør og endring av avdelinger.

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Kazuo
Moderator
Moderator
Kazuo


Antall Innlegg : 57
Join date : 13.01.2012

NPC NPD direktør og endring av avdelinger. Empty
PosteTema: NPC NPD direktør og endring av avdelinger.   NPC NPD direktør og endring av avdelinger. EmptyTor Nov 14, 2013 7:00 pm

NPD, National Police Department. Den offisielle føderale makten vi har i Mafiarpg. Noe som er først og fremst kjent for å bekjempe forbrytelser som pengeutpressing, organisert kriminalitet og drap osv.

(Inspirert fra Moblife)
Min ide:
Isteden for å ha en uaktivt direktør, hvorfor ikke en NPC? Hvorfor? Hva får vi ut av det spør du kanskje?
Vel, her er konklusjonene mine
- Mer fokus på avdelingsjefene som skal bekjempe kriminaliteten.
- Mindre arbeid (SLOTH4LIFE)

For det, ja. Kunne vi sette mer fokus på - avdelingsjefer som kan bli kalt for "Special Agents". Med dette så jeg har tenkt å organisere NPD mer som et LCN Crew. Der Special Agents spiller rollen som "Captains" i rettferdigheten.

Viktigst: Vi burde ha 5 special agents som skal styre sine egne avdelinger med sine egne lærlinger og agenter innenfor de avdelingene sine. Disse avdelingene kan da samarbeide med hverandre dersom noen av sakene invulverer begges oppgaver.

Avdelinger:
- Racketeering Crimes Section - driften av en ulovlig virksomhet for personlig fortjeneste eller for resultatet av en kriminell virksomhet.
- Organized Crime Section - Inkluderer Racketeer Påvirket og Corrupt Organisasjoner Act (RICO), narkotikahandel og forbrytelser som involverer godt forskanset organisasjoner som La Cosa Nostra og italiensk organisert kriminalitet, russisk / eurasiske organisert kriminalitet, og asiatiske kriminelle bedrifter.
- Extortion Crime Section - Oppstår når en person ulovlig henter eiendom fra en annen ved faktiske eller truet kraft, frykt eller vold, eller under dekke av offentlig rett.
- Violent Crime Section - Inkluderer: enslig mord, serielle mord, utpressing, trusler, kidnappinger, arsons og bomber.
- Patrolling/Surveillance Section - Vanlig politi arbeid som patruljering
- Anti-terrorism Section - Kort sagt: Terrorisme.
- Mini section: Illegal Gambling - Ulisensiert Gambling.

I MafiaRPG, NPD vil i hovedsak fokusere på organisert kriminalitet (dvs. mafiaen).
For å takle mafiaen, vil FBI arbeide på ulike måter. Noen er listet nedenfor:

- overvåkning
- Intelligent analyse
- Spaningsoperasjoner
- Konfidensielle kilder
- Bruk av pengeutpressing Laws (RICO Act)
Til Toppen Go down
https://mafiarpg.catsboard.com/u32
John Scibelli

John Scibelli


Antall Innlegg : 5
Join date : 09.11.2013

NPC NPD direktør og endring av avdelinger. Empty
PosteTema: Re: NPC NPD direktør og endring av avdelinger.   NPC NPD direktør og endring av avdelinger. EmptyTor Nov 14, 2013 7:10 pm

Da jeg og doffen hadde NYPD her på retro, så var den øverste rangen bare 'captain'

Det med OOC-styre elns burde heller blitt tatt i bruk innenfor mafiafamiliene, slik at overhodet er NPC/OOC brukere som ble pålogget bare under sitdowns eller eventuelt rettsak etc. Det ville gjort at vi hadde flere kapteiner og soldater.
Til Toppen Go down
Joker
Administrator
Administrator
Joker


Antall Innlegg : 175
Join date : 10.12.2011

NPC NPD direktør og endring av avdelinger. Empty
PosteTema: Re: NPC NPD direktør og endring av avdelinger.   NPC NPD direktør og endring av avdelinger. EmptyTor Nov 14, 2013 9:09 pm

John Scibelli skrev:
Da jeg og doffen hadde NYPD her på retro, så var den øverste rangen bare 'captain'

Det med OOC-styre elns burde heller blitt tatt i bruk innenfor mafiafamiliene, slik at overhodet er NPC/OOC brukere som ble pålogget bare under sitdowns eller eventuelt rettsak etc. Det ville gjort at vi hadde flere kapteiner og soldater.
Det har vært en idee' om NPC styre i Mafiaen også, men visst du påpeker dette er et problem, kunne vi heller ha prøvd 1 familie regelen til våre brødere fra .com :-)
Til Toppen Go down
https://mafiarpg.catsboard.com
John Scibelli

John Scibelli


Antall Innlegg : 5
Join date : 09.11.2013

NPC NPD direktør og endring av avdelinger. Empty
PosteTema: Re: NPC NPD direktør og endring av avdelinger.   NPC NPD direktør og endring av avdelinger. EmptyFre Nov 15, 2013 6:07 pm

Ralphe Cancini skrev:
John Scibelli skrev:
Da jeg og doffen hadde NYPD her på retro, så var den øverste rangen bare 'captain'

Det med OOC-styre elns burde heller blitt tatt i bruk innenfor mafiafamiliene, slik at overhodet er NPC/OOC brukere som ble pålogget bare under sitdowns eller eventuelt rettsak etc. Det ville gjort at vi hadde flere kapteiner og soldater.
Det har vært en idee' om NPC styre i Mafiaen også, men visst du påpeker dette er et problem, kunne vi heller ha prøvd 1 familie regelen til våre brødere fra .com :-)
Det har jeg sagt vi burde lenge. Tror det hadde vært mye morsomere å rollespille dramaet innenfor familien. Store middager etc.
Til Toppen Go down
Sponsored content





NPC NPD direktør og endring av avdelinger. Empty
PosteTema: Re: NPC NPD direktør og endring av avdelinger.   NPC NPD direktør og endring av avdelinger. Empty

Til Toppen Go down
 
NPC NPD direktør og endring av avdelinger.
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Player Support. :: Anbefalinger & Ideer.-
Gå Til: